Курстық жұмыстар
Қаржы, салық және салық салу, банк ісі, ақша несие және қаржы
Банк маркетингі негізінде банктің клиенттік базасын талдауды жетілдіру
КІРІСПЕ. 3
1 КОММЕРЦИЯЛЫҚ БАНКТЕРДЕГІ МАРКЕТИНГТІҢ ТЕОРИЯЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ 5
1.1 Банк маркетингісінің теориялық мазмұны мен мәні 5
1.2 Банктегі маркетинг қызметін ұйымдастырудың ерекшеліктері мен негізгі түрлері 8
1.3 Коммерциялық банктің маркетингтік қызметін жүргізудің қаржылық аспектілері 12
2 ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНДАҒЫ ЕКІНШІ ДЕҢГЕЙЛІ БАНКТЕРДІҢ МАРКЕТИНГІ НЕГІЗІНДЕ КЛИЕНТТІК БАЗАСЫН ТАЛДАУ.. 16
2.1 Қазақстан Республикасындағы екінші деңгейлі банктердің қаржылық жағдайына шолу 16
2.2 ҚР банктердің маркетингтік қызметін бағалау. 21
2.3 Банктердің маркетингтік қызметі негізінде клиенттік базасын талдау. 26
3 ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНДАҒЫ ИНДУСТРИАЛДЫ-ИННОВАЦИЯЛЫҚ ДАМУ ЖАҒДАЙЫНДА КОММЕРЦИЯЛЫҚ БАНКТЕРДІҢ МАРКЕТИНГ ҚЫЗМЕТІН ЖЕТІЛДІРУ ЖОЛДАРЫ.. 31
3.1 Банктің маркетинг кешенін жақсарту бойынша ұсыныстар. 31
3.2 Банктің маркетинг стратегиясын жетілдіру жолдары.. 33
ҚОРЫТЫНДЫ.. 40
ҚОЛДАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ 42
Жұмыстың көлемі: 42 бет
Бағасы: 2500 тг.
Алматы қ., С.Сейфуллин даңғылы 458, кеңсе 211. тел.watsapp: +7707-872-12-61, +7707-872-12-66
Астана қ., Иманова к. 19, «Алматы» БО, 504G кеңсе. тел.watsapp: +7707-872-12-66, +7707-872-12-65, +7707-872-12-68
Қарағанды қ., Ерубаев к. 34, 315 кеңсе. тел:watsapp: +7707-872-12-62, +7707-872-12-66
пошта: kaz-diplom@mail.ru