Image CAPTCHA
Суреттегі мәтінді жазыңыз
     

Магистрлік диссератция

Педагогика, дефектология

Жоғары сынып оқушыларының өздік оқу іс-әрекетін басқаруға болашақ мұғалімнің даярлығын қалыптастырудың психологиялық-педагогикалық шарттары

Кіріспе. 3

І тарау. ЖОҒАРЫ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ӨЗДІК ОҚУ ІС-ӘРЕКЕТІН БАСҚАРУҒА БОЛАШАҚ МҰҒАЛІМНІҢ ДАЯРЛЫҒЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ӘДІСНАМАЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ. 8

1.1. Жоғары сынып оқушыларының өздік оқу іс-әрекетін басқаруға болашақ мұғалімнің даярлығын  қалыптастыру психологиялық-педагогикалық проблема  8

1.2 Жоғары сынып оқушыларының өздік оқу іс-әрекетін басқаруға болашақ мұғалімнің даярлығын  қалыптастырудың моделі 25

1.3 Жоғары сынып оқушыларының өздік оқу іс-әрекетін басқаруға болашақ мұғалімнің даярлығын қалыптастырудың психологиялық-педагогикалық шарттары   31

II тарау. ЖОҒАРЫ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ӨЗДІК ОҚУ ІС-ӘРЕКЕТІН БАСҚАРУҒА БОЛАШАҚ МҰҒАЛІМНІҢ ДАЯРЛЫҒЫН  ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ТӘЖІРИБЕЛІК-ЭКСПЕРИМЕНТТІК ЖҰМЫСЫ. 41

2.1 Жоғары сынып оқушыларының өздік оқу іс-әрекетін басқаруға болашақ мұғалімнің даярлығын  қалыптастырудың диагностикасы.. 41

2.2. Жоғары сынып оқушыларының өздік оқу іс-әрекетін басқаруға болашақ мұғалімнің даярлығын  қалыптастыру әдістемесінің мазмұны.. 52

2.3 Тәжірибелік-эксперименттік жұмыстың динамикасы мен нәтижелері 63

Қорытынды.. 80

Қолданылған әдебиеттер тізімі 83

Қосымшалар. 86

 Жұмыс беті:94

Жұмыс бағасы:25000

 

Жыл: 
2019