Image CAPTCHA
Суреттегі мәтінді жазыңыз
     

Дипломдық жұмыстар

Менеджмент, маркетинг, стратегиялық жоспарлау

Кино нарығындағы маркетингтік зерттеулер

Кіріспе 3

1. Кино нарығын маркетингтік зерттеудің теориялық негіздері 5

1.1 Маркетингтік зерттеулер түрлері және жүргізу әдістемелері 5

1.2 Маркетингтік зерттеулер нысаны ретіндегі кино нарығының ерекшеліктері 12

2. Қазақстандық кино нарығын талдау және оны зерттеудің деректік және ақпараттық көздері 22

2.1. Қазақстандық кино нарығының қазіргі жағдайы, мәселелері және даму перспективалары 22

2.2. Кино нарығының даму стратегиясы және қазақстандық кино нарығындағы кәсіпорындар туралы ақпарат 31

3. «Киноплекс» кинотеатрының стратегиялық және тактикалық мақсаттарын анықтау үшін маркетингтік зерттеу жүргізу 41

3.1. «Киноплекс» кинотеатрының дамуына әсер етуші сыртқы жағдайлар мен оның қала кино нарығындағы мүмкіндіктерін талдау және бағалау 41

3.2. «Киноплекс» кинотеатрының стратегиялық бағдарларын жасау 47

3.3. Қазақстанның кино нарығындағы «Киноплекс» кинотеатрының қызметін жетілдіру бойынша шаралар 50

Қорытынды 57

Қолданылған әдебиеттер тізімі 59

Қосымша А 61

«Киноплекс» желісінің кинотеатрлар желісі 61Қосымша Ә 632011-2013 жылдар арасындағы кинофильмдерді көрсету бойынша негізгі көрсеткіштер 63

Жұмыстың көлемі: 63 бет
Бағасы: 20000

Жыл: 
2014