Курстық жұмыстар
Менеджмент, маркетинг, стратегиялық жоспарлау
Кәсіпорынның жарнама қызметінің тиімділігі
КІРІСПЕ 3
1ФИРМАНЫҢ ЖАРНАМАЛЫҚ ҚЫЗМЕТІН ҰЙЫМДАСТЫРУДЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ 5
1.1 Жарнама және оның түрлері 5
1.2 Фирманың жарнамалық қызметін жоспарлау 15
2 «Magicom» ЖШС-Ң ЖАРНАМАЛЫҚ ҚЫЗМЕТІНІҢ ҰЙЫМДАСТЫРЫЛУЫН ТАЛДАУ 21
2.1 «Magicom» ЖШС-ң ұйымдық құрылымы 21
2.2 «Magicom» ЖШС-ң жарнама қызметін пайдалануы 24
ТЕРІС 25
3 КӘСІПОРЫННЫҢ ЖАРНАМА ҚЫЗМЕТІНІҢ ТИІМДІЛІГІН АРТТЫРУ ЖОЛДАРЫ 30
ҚОРЫТЫНДЫ 35
ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ 37
ҚОСЫМША 1. SWOT- талдау 38
ҚОСЫМША 2. Жарнама пирамидасы 39
Жұмыс көлемі: 39 бет
Бағасы: 2500 тг
Алматы қ., С.Сейфуллин даңғылы 458, кеңсе 211. тел.watsapp: +7707-872-12-61, +7707-872-12-66
Астана қ., Иманова к. 19, «Алматы» БО, 504G кеңсе. тел.watsapp: +7707-872-12-66, +7707-872-12-65, +7707-872-12-68
Қарағанды қ., Ерубаев к. 34, 315 кеңсе. тел:watsapp: +7707-872-12-62, +7707-872-12-66
пошта: kaz-diplom@mail.ru