Рефераттар
Менеджмент, маркетинг, стратегиялық жоспарлау
Маркетинг әлуеметтік негіздері
КІРІСПЕ 3
1. Маркетинг және қоғам ұғымы 4
2. Қоғамдағы маркетинг функциялары 5
3. Маркетингтік ақпарат жүйесі және маркетингтік зерттеу үрдісі 7
4. Маркетинг түрлері және олардың Қазақстанда даму тенденциялары 9
ҚОРЫТЫНДЫ 13
ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ 14
Жұмыс көлемі: 14 бет
Бағасы: 400 тг.
Жыл:
2010 Алматы қ., С.Сейфуллин даңғылы 458, кеңсе 211. тел.watsapp: +7707-872-12-61, +7707-872-12-66
Астана қ., Иманова к. 19, «Алматы» БО, 504G кеңсе. тел.watsapp: +7707-872-12-66, +7707-872-12-65, +7707-872-12-68
Қарағанды қ., Ерубаев к. 34, 315 кеңсе. тел:watsapp: +7707-872-12-62, +7707-872-12-66
пошта: kaz-diplom@mail.ru