Image CAPTCHA
Суреттегі мәтінді жазыңыз
     

Дипломдық жұмыстар

Менеджмент, маркетинг, стратегиялық жоспарлау

: Мейрамхана бизнесі кәсіпорындарында маркетингтік қызметті ұйымдастыру

Кіріспе

 

1 Мейрамхана бизнесі кәсіпорындарының маркетингтік қызметінің теориялық негіздері

1.1 Кәсіпорындағы маркетингтік қызметтің принциптері, функциялары және міндеттері

1.2 Мейрамхана бизнесінде маркетингті ұйымдастыру ерекшеліктері

1.3 Кәсіпорындарда маркетингтік қызметті ұйымдастырудағы шетел   тәжірибесі

 

2 «Grand Praga» мейрамханасының маркетингтік қызметін талдау

2.1 «Grand Praga»  мейрамханасының ұйымдық-экономикалық сипаттамасы

2.2 Мейрамхананың маркетингтік қызметінің ұйымдастырылуы     ерекшеліктері

2.3 «Grand Praga» мейрамханасының маркетингтік қызметіне талдау жүргізу және мәселелерін анықтау

 

3 «Grand Praga» мейрамханасының маркетингтік қызметін жетілдіру бойынша ұсыныстар

3.1 Маркетингтік және жарнамалық қызметті жоспарлау арқылы мейрамхананың әлеуетін дамыту

3.2 Мейрамхананың маркетингтік қызметінің тиімділігін арттыру жолдары

 

Қорытынды

Жұмыс беті:56

Жұмыс бағасы:20000

Жыл: 
2019