Image CAPTCHA
Суреттегі мәтінді жазыңыз
     

Курстық жұмыстар

Менеджмент, маркетинг, стратегиялық жоспарлау

Саудада тауардың сапасын бақылау

КІРІСПЕ 3

І БӨЛІМ. ТАУАР САПАСЫ: ТҮСІНІГІ МЕН ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ 5
1.1 Тауар сапасы – кәсіпорын маркетингінің құрамдас бөлігі 5
1.2 Тауар сапасы көрсеткіштерінің мәні мен қызметі 7

ІІ БӨЛІМ. ТАУАРДЫ, САПА ЖҮЙЕСІ МЕН ТАУАР ӨНДІРІСІН СТАНДАРТТАУ ЖӘНЕ СЕРТИФИКАТТАУ, ТАУАР САПАСЫН БАҚЫЛАУ ӘДІСТЕРІ 11
2.1 Тауарды сертификаттау және стандарттау: мәні мен мазмұны 11
2.2 Тауар сапасын бақылаудың статистикалық әдістері 14

ІІІ БӨЛІМ. ҚР КӘСІПОРЫНДАРЫНДА ТАУАР САПАСЫН БАҚЫЛАУ ӘДІСТЕРІ МЕН ЖҰМЫСТАРЫН ЖЕТІЛДІРУ ЖОЛДАРЫ 22
3.1 ҚР кәсіпорындарында тауар сапасын бақылау әдістері мен жұмыстарын жетілдіру жолдары 22

ҚОРЫТЫНДЫ 27

ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ 29

Жұмыс көлемі: 29 бет

Бағасы: 2000 тг

Жыл: 
2011