Курстық жұмыстар
Менеджмент, маркетинг, стратегиялық жоспарлау
Фирманы басқару жүйесіндегі маркетинг негіздері
КІРІСПЕ 3
І. ФИРМАНЫ БАСҚАРУ ЖҮЙЕСІНДЕГІ МАРКЕТИНГ НЕГІЗДЕРІ 5
1.1. Нарықтағы өндірістік және басқару жүйелері 5
1.2. Фирманы басқарудың маркетингтік қағидалары 8
2. “РАХАТ” АҚ ӨНДІРІСТІК МАРКЕТИНГТІК ІС - ӘРЕКЕТТЕРІН ТАЛДАУ 19
2.1 “Рахат” Акционерлік Қоғамының технико-экономикалық талдауы 19
2.2 “Рахат” АҚ-ның маркетингтік қызметін талдау 22
3 ҚАЗАҚСТАНДА МАРКЕТИНГТІ ДАМЫТУ ЖОЛДАРЫ 26
ҚОРЫТЫНДЫ 29
ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ 31
Жұмыс көлемі: 31 бет
Бағасы: 2000 тг
Алматы қ., С.Сейфуллин даңғылы 458, кеңсе 211. тел.watsapp: +7707-872-12-61, +7707-872-12-66
Астана қ., Иманова к. 19, «Алматы» БО, 504G кеңсе. тел.watsapp: +7707-872-12-66, +7707-872-12-65, +7707-872-12-68
Қарағанды қ., Ерубаев к. 34, 315 кеңсе. тел:watsapp: +7707-872-12-62, +7707-872-12-66
пошта: kaz-diplom@mail.ru