Image CAPTCHA
Суреттегі мәтінді жазыңыз
     

Курстық жұмыстар

Менеджмент, маркетинг, стратегиялық жоспарлау

Халықаралық маркетинг

 

Кіріспе...........................................................................................................

3

1

Халықаралық маркетингтің теориялық негіздері...................................

5

1.1

Халықаралық маркетингтің мәні...............................................................

5

1.2

Халықаралық маркетингтің тұжырымдамалары........................................

7

1.3

Халықаралық маркетинг функциялары...................................................

10

2

«Dirol» компаниясы мысалында маркетингтікті талдау жүргізу..........

15

2.1

Халықаралық маркетингтік стратегияны әзірлеу..................................

15

2.2

«Dirol» компаниясының сағызын маркетингтік зерттеу..........................

18

2.3

«Dirol» сауда маркасын одан әрі дамыту үшін ұсыныстар.......................

26

 

Қорытынды...................................................................................................

27

 

Қолданылған әдебиеттер тізімі....................................................................

29

Жұмыс беті: 29 бет
Жұмыс бағасы: 4000 тг

Жыл: 
2020