Курстық жұмыстар
Туризм
Қонақ үй кәсіпорындарындағы персоналдың мотивациясы (Хилтон в Астане
КІРІСПЕ. 3
1 КӘСІПОРЫНДЫ БАСҚАРУ ФУНКЦИЯСЫ РЕТІНДЕ МОТИВАЦИЯНЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ 5
1.1 Еңбек мотивациясы: мәні және мағынасы.. 5
1.2 Мотивация жүйесін ұйымдастырудың негізгі қағидалары.. 8
1.3 Персонал мотивациясын ұйымдастырудың заманауи тәсілдері 10
2 ЖШС «HILTON GARDEN INN ASTANA» қонақ үйінде персонал мотивациясын ұйымдастыруды.. 13
2.1 «Hilton Garden Inn Astana» қонақ үйіне қысқаша сипаттама. 13
2.2 Кәсіпорын кадрлық бағытының жұмысын бағалау. 15
2.3 «Hilton Garden Inn Astana» қонақ үйінде қолданылатын персонал мотивациясы құралдарының тиімділігін талдау. 17
3 ЖШС "HILTON GARDEN INN ASTANA" ҚОНАҚ ҮЙІНДЕ ПЕРСОНАЛ МОТИВАЦИЯСЫН ЖЕТІЛДІРУ ШАРАЛАРЫ.. 22
3.1 ЖШС «Hilton Garden Inn Astana» қонақ үйінде персонал мәселелерін шешу жолдары.. 22
3.2 ЖШС «Hilton Garden Inn Astana» қонақ үйі персонал мотивациясын жетілдіру бағыттары.. 27
ҚОРЫТЫНДЫ.. 30
ҚОЛДАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ 32
Жұмыстың көлемі: 32 бет
Бағасы: 3500 тг.
Алматы қ., С.Сейфуллин даңғылы 458, кеңсе 211. тел.watsapp: +7707-872-12-61, +7707-872-12-66
Астана қ., Иманова к. 19, «Алматы» БО, 504G кеңсе. тел.watsapp: +7707-872-12-66, +7707-872-12-65, +7707-872-12-68
Қарағанды қ., Ерубаев к. 34, 315 кеңсе. тел:watsapp: +7707-872-12-62, +7707-872-12-66
пошта: kaz-diplom@mail.ru