Курстық жұмыстар
Менеджмент, маркетинг, стратегиялық жоспарлау
Ұйымның баға саясаты және оның экономикалық негізділігі
КІРІСПЕ
1 ҰЙЫМНЫҢ БАҒА САЯСАТЫНЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
1.1 Экономикалық санаты ретінде бағаның мәні және функциялары
1.2 Кәсіпорынның баға қалыптастыру саясатының басты стратегиялары
2 ҰЙЫМНЫҢ БАҒА САЯСАТЫН ТАЛДАУ ( «АСТАНА АГРОПРОДУКТ» ЖШС МЫСАЛЫНДА)
2.1 Кәсіпорынның жалпы өндірістік қызметінің сипаттамасы
2.2 Кәсіпорынның ет өнімдеріне баға қалыптастыру ерекшеліктері
2.3 Кәсіпорынның қаржылық нәтижесін талдау
3 КӘСІПОРЫНДА БАҒА САЯСАТЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫ ЖАҚСАРТУ ЖОЛДАРЫ
ҚОРЫТЫНДЫ
ҚОЛДАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ
Жұмыстың көлемі:32 бет
Бағасы: 3500 тг.
Алматы қ., С.Сейфуллин даңғылы 458, кеңсе 211. тел.watsapp: +7707-872-12-61, +7707-872-12-66
Астана қ., Иманова к. 19, «Алматы» БО, 504G кеңсе. тел.watsapp: +7707-872-12-66, +7707-872-12-65, +7707-872-12-68
Қарағанды қ., Ерубаев к. 34, 315 кеңсе. тел:watsapp: +7707-872-12-62, +7707-872-12-66
пошта: kaz-diplom@mail.ru