Image CAPTCHA
Суреттегі мәтінді жазыңыз
     

Дипломдық жұмыстар

Туризм

Ұлы жiбек жолы брендi имиджiнiң тұтынушылар тарапынан қабылдауын зерттеу

 

Кіріспе. 4

1 Ұлы жібек жолы бренді туризм индустриясын дамытудың тұрақты факторы ретінде  6

1.1 Ұлы жібек жолының тарихи және мәдени мұрасы.. 6

1.2 Ұлы жібек жолының маршруттары және оның Қазақстан туризмі үшін әсерлері 10

1.3 Туризмді дамыту үшін Ұлы жібек жолы брендінің өркендеуі 13

2 Ұлы жібек жолы бренді имиджін дамыту жағдайы мен әлеуетін талдау. 17

2.1 Ұлы жібек жолы бренді имиджі туризмдік тұтынушылардың көзқарастарымен  17

2.2 Ұлы жiбек жолы брендi имиджiнiң тұтынушылар тарапынан қабылдауын зерттеу әдістемесі және тәжірибесі 20

2.3 Тәжірибе қорытындысы.. 23

3 Ұлы жiбек жолы брендiн жетілдіру жолдары.. 25

3.1 Қазақстан Республикасының Қазақ хандығының 550 жылдығына арналған Ұлы жібек жолының маршруты және оның Қазақстанға     пайдасы.. 25

3.2 Қазақстандағы Ұлы жiбек жолы брендiн дамыту. 27

Қорытынды.. 29

Қолданылған әдебиеттер тізімі 31

 

Бет саны: 33

Бағасы: 17000 тг

ЖОО: ҚазГЗУ

Жыл: 
2016