Магистрлік диссератция
Менеджмент, маркетинг, стратегиялық жоспарлау
ӘЛЕУМЕТТІК ЖАРНАМАНЫ ЗЕРТТЕУДІҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
КІРІСПЕ. 3
І ТАРАУ ӘЛЕУМЕТТІК ЖАРНАМАНЫ ЗЕРТТЕУДІҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ 8
1.1. Әлеуметтік жарнаманың пайда болуы және қалыптасуы.. 8
1.2. Интернеттегі әлеуметтік жарнаманың ерекшеліктері: түсінігі мен функциялары 15
1.3. Интернет БАҚ-тағы әлеуметтік жарнама: түрленуі және жіктелуі 21
Тұжырым. 30
ІІ ТАРАУ ӘЛЕУМЕТТІК ИНТЕРНЕТ-ЖАРНАМАНЫҢ ПӘНДІК-ТАҚЫРЫПТЫҚ ЖӘНЕ ЖАНРЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІН ТАЛДАУ.. 32
2.1. Әлеуметтік жарнаманы заңнамалық реттеу негіздері 32
2.2. Қазақстан сайттарындағы әлеуметтік жарнамалардың пәндік-тақырыптық бағыттары.. 38
2.3. Қазнетте жиі кездесетін әлеуметтік жарнаманың жанрлық ерекшеліктері 47
Тұжырым. 52
ІІI ТАРАУ. ЖОБА ЖҰМЫСЫ. “ӘРКІМ ҰЛ БОЛА АЛМАЙДЫ” ӘЛЕУМЕТТІК РОЛИГІ 54
3.1. Аудиторияны тарту үшін әлеуметтік жарнама жобасын әзірлеу. Қазнеттегі әлеуметтік жарнама функцияларының жағдаяттық анализі 54
3.2. Жобаның аудиторияға әсер ету әдістемесі. Әлеуметтік роликтің мақсатты аудиториясы каналдары және стратегиясы.. 64
Тұжырым. 81
ҚОРЫТЫНДЫ.. 82
ҚОЛДАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ 85
А ҚОСЫМШАСЫ.. 87
Ә ҚОСЫМШАСЫ.. 91
Жұмыс беті:91
Жұмыс бағасы:25000
Алматы қ., С.Сейфуллин даңғылы 458, кеңсе 211. тел.watsapp: +7707-872-12-61, +7707-872-12-66
Астана қ., Иманова к. 19, «Алматы» БО, 504G кеңсе. тел.watsapp: +7707-872-12-66, +7707-872-12-65, +7707-872-12-68
Қарағанды қ., Ерубаев к. 34, 315 кеңсе. тел:watsapp: +7707-872-12-62, +7707-872-12-66
пошта: kaz-diplom@mail.ru