Image CAPTCHA
Суреттегі мәтінді жазыңыз
     

Магистрлік диссератция

Педагогика, дефектология

Өзін-өзі тану» пәнін оқыту үдерісінде студенттердің коммуникативті құзіреттілігін қалыптастыру

Кіріспе.........................................................................................................

6

1 тарау. Коммуникативті құзыреттілікті қалыптастырудың теориялық-әдістемелік негіздері..............................................................

1.1. Коммуникативті құзыреттілік ғылыми зерттеу нысаны ретінде

 

10

10

1.2. Өзін-өзі тану мәселелері туралы ежелгі ой пайымдаулары және қазіргі ғылыми зерттеулер ...........................................................

 

18

1.3. ЖОО студенттерінің коммуникативті құзыреттілігін қалыптастыру тәсілдері.................................................................

 

27

2 тарау. «Өзін-өзі тану» пәнін оқыту үдерісінде студенттердің коммуникативті  құзыреттілігін қалыптастыру......................................

2.1. «Өзін-өзі тану» пәнін білім беру жүйесіне енгізудің ғылыми-теориялық, практикалық мәселелері ......................................................

 

37

 

37

2.2. «Өзін-өзі тану» пәнін оқыту үдерісінде студенттердің коммуникативті құзіреттілігін қалыптастырудың ерекшеліктері ......................................................................................................................

 

 

46

2.3. «Өзін-өзі тану» пәнін оқыту үдерісінде студенттердің коммуникативті құзіреттілігін қалыптастыру мәселесін эксперименттік зерттеунәтижелері........................................................

 

 

54

Қорытынды................................................................................................

66

Пайдаланған әдебиеттер тізімі.................................................................

70

Қосымшалар ..............................................................................................

74

Жұмыс беті:81 

Жұмыс бағасы:25000

Жыл: 
2019