Image CAPTCHA
Суреттегі мәтінді жазыңыз
     

Курстық жұмыстар

Кәсіпорын экономикасы, кәсіпорын қаржысы, экономикалық талдау, қаржылық менеджмент

Автокөлік кәсіпорындарындағы маркетингтік қызметті ұйымдастыру

Кіріспе

1. АВТОКӨЛІК КӘСІПОРЫНЫНДА МАРКЕТИНГТІК ҚЫЗМЕТТІ ҰЙЫМДАСТЫРУДЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
1.1 Автокөлік кәсіпорындарының қызметтерінің сипаттамасы 5
1.2 Кәсіпорындарда маркетингтік қызметтің мәні мен маңызы 10
1.3 Маркетингтік қызметті ұйымдастыру негіздері 14

2. «ДАЛА ТРАНС» ЖШС НЕГІЗІНДЕ МАРКЕТИНГТІК ҚЫЗМЕТТІ ҰЙЫМДАСТЫРУДЫ ТАЛДАУ
2.1 Кәсіпорынның қаржы-экономикалық сипаттамасы 21
2.2 ЖШС-тің құрылымы мен маркетингтік қызметтерін талдау 26
2.3 Кәсіпорында маркетингтік қызметті ұйымдастыру 30

3 АВТОКӨЛІКТІК КӘСІПОРЫНДАРДАҒЫ МАРКЕТИНГТІК ҚЫЗМЕТТІ ҰЙЫМДАСТЫРУДЫ ЖЕТІЛДІРУ ЖОЛДАРЫ 32

Қорытынды 36
ҚОЛДАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ 39

Жұмыстың көлемі: 39 бет
Бағасы: 3000 тг.

Жыл: 
2012