Курстық жұмыстар
Кәсіпорын экономикасы, кәсіпорын қаржысы, экономикалық талдау, қаржылық менеджмент
Автокөлік кәсіпорындарындағы маркетингтік қызметті ұйымдастыру
Кіріспе
1. АВТОКӨЛІК КӘСІПОРЫНЫНДА МАРКЕТИНГТІК ҚЫЗМЕТТІ ҰЙЫМДАСТЫРУДЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
1.1 Автокөлік кәсіпорындарының қызметтерінің сипаттамасы 5
1.2 Кәсіпорындарда маркетингтік қызметтің мәні мен маңызы 10
1.3 Маркетингтік қызметті ұйымдастыру негіздері 14
2. «ДАЛА ТРАНС» ЖШС НЕГІЗІНДЕ МАРКЕТИНГТІК ҚЫЗМЕТТІ ҰЙЫМДАСТЫРУДЫ ТАЛДАУ
2.1 Кәсіпорынның қаржы-экономикалық сипаттамасы 21
2.2 ЖШС-тің құрылымы мен маркетингтік қызметтерін талдау 26
2.3 Кәсіпорында маркетингтік қызметті ұйымдастыру 30
3 АВТОКӨЛІКТІК КӘСІПОРЫНДАРДАҒЫ МАРКЕТИНГТІК ҚЫЗМЕТТІ ҰЙЫМДАСТЫРУДЫ ЖЕТІЛДІРУ ЖОЛДАРЫ 32
Қорытынды 36
ҚОЛДАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ 39
Жұмыстың көлемі: 39 бет
Бағасы: 3000 тг.
Алматы қ., С.Сейфуллин даңғылы 458, кеңсе 211. тел.watsapp: +7707-872-12-61, +7707-872-12-66
Астана қ., Иманова к. 19, «Алматы» БО, 504G кеңсе. тел.watsapp: +7707-872-12-66, +7707-872-12-65, +7707-872-12-68
Қарағанды қ., Ерубаев к. 34, 315 кеңсе. тел:watsapp: +7707-872-12-62, +7707-872-12-66
пошта: kaz-diplom@mail.ru