Дипломдық жұмыстар
Педагогика, дефектология
Бастауыш мектеп оқушыларын оқыту процесінде бағалауды психологиялық ерекшеліктері
КІРІСПЕ............3
1 Бастауыш мекггеп оқушыларының білімін бағалаудың теориялық
негізі.6
1.1 Оқыту процесіндегі оқу шылардың танымдық әрекеті арқылы білімді
бағалаудағы теориялық ой-пікірлер6
1.2 Мотивация және белсенді оқыту әдістері - танымдык іс-әрекет арқылы
оқытудағы бағалаудың негізі.........16
1 бөлім бойынша тұжырым..............22
2 Анықтаушы эксперимент арқылы бастауыш мектеп оқу шыларының оқыту процесіндегі бағалануларын анықтау..............24
2.1 Зерттеудің мақсаты, өтілу барысы және бағыттары..24
2.2 Анықтаушы эксперимент арқылы бастауыш мектеп оқушыларының
танымдық іс-әрекеті негізінде оқыту процесін бағалау28
2.3 Мотивацияға байланысты білімді бағалаудың әдістемелері.....33
2 бөлім бойынша тұжырым..............39
3 Дамытушы эксперименттің оқыту процесіндегі және білімді
бағалаудағы маңызы...40
3.1 Оқушылардың танымдық іс-әрекеттерінің ерекшеліктері мен даму
деңгейлерін анықтайтын білім сапасыы бағалау мәселелері.......40
3.2 І-ші сынып оқушыларының танымдық іс-әрекеті арқылы
білімді бағалау жолдары...............46
3.3. ІІ-ші сынып оқушыларының танымдық іс-әрекеті негізінде
білімді бағалау жолдары...............54
Жұмыстың көлемі: 54бет
Бағасы: 5000 тг
Алматы қ., С.Сейфуллин даңғылы 458, кеңсе 211. тел.watsapp: +7707-872-12-61, +7707-872-12-66
Астана қ., Иманова к. 19, «Алматы» БО, 504G кеңсе. тел.watsapp: +7707-872-12-66, +7707-872-12-65, +7707-872-12-68
Қарағанды қ., Ерубаев к. 34, 315 кеңсе. тел:watsapp: +7707-872-12-62, +7707-872-12-66
пошта: kaz-diplom@mail.ru