Дипломдық жұмыстар
Педагогика, дефектология
Бастауыш сыныптағы сабақ құрылымына қазіргі көзқарастар
КІРІСПЕ …………................................................................................3
1-ТАРАУ. БАСТАУЫШ СЫНЫПТАҒЫ ӘДІСТІҢ ІСКЕ АСЫРЫЛУ ЖҮЙЕСІ МЕН ҚҰРЫЛЫМЫ
1.1 Білім берудің мазмұны мен аумағы..........................................7
1.2 Мектепке дейінгі дайындық......................................................8
1.3 Бастауыш және орта мектеп бағдарламаларын талдау.......14
1.4 Дайындық кезең. Әліппе кезең. Әліппеден кейінгі кезең...16
2-ТАРАУ. ОҚУ САБАҚТАРЫНЫҢ НЕГІЗГІ ТҮРЛЕРІ
2.1 Бастапқы оқуды қалыптастыру. Тіл дамыту: сөзге, сөйлемге, байланыстыра сөйлеуге үйрету..........................................................26
2. 2 Бастапқы оқуды қалыптастыру...................................,.......28
2.3 Бастапқы жазу. Жазуға дағдыландыру кезеңдері.............32
2. 4 Сауат ашуға арналған оқу-әдістемелік топтама................34
2.5 Мәтінмен жұмыс.........................................................................37
2.6 Сыныптан тыс сабақ түрлері....................................................40
3-ТАРАУ. САУАТ АШУ КЕЗЕҢІНДЕ ОҚУШЫЛАРДЫҢ
ҮЙРЕНЕТІН ШЕБЕРЛІКТЕРІ МЕН ДАҒДЫЛАРЫНЫҢ
ШЕҢБЕРІ
3.1 Сауат ашу әдісі туралы ұғым....................................................42
3.2 Оқу мен жазу дағдыларын қалыптастыру процестерінің кезеңдері.....................................................................................44
ҚОРЫТЫНДЫ..............................................................................55
ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР.......................................58
Жұмыстың көлемі: 59 бет
Бағасы: 5000 тг
Алматы қ., С.Сейфуллин даңғылы 458, кеңсе 211. тел.watsapp: +7707-872-12-61, +7707-872-12-66
Астана қ., Иманова к. 19, «Алматы» БО, 504G кеңсе. тел.watsapp: +7707-872-12-66, +7707-872-12-65, +7707-872-12-68
Қарағанды қ., Ерубаев к. 34, 315 кеңсе. тел:watsapp: +7707-872-12-62, +7707-872-12-66
пошта: kaz-diplom@mail.ru