Дипломдық жұмыстар
Педагогика, дефектология
Бастауыш сынып математикасының мазмұны мен оқыту әдістерін, формаларын құрастырудың әдіснамалық-теориялық негіздері
КІРІСПЕ ................................................................................................3
І БАСТАУЫШ СЫНЫП МАТЕМАТИКАСЫНЫҢ МАЗМҰНЫ
ЖӘНЕ ОНЫ ИГЕРУДЕ ҚОЛДАНЫЛАТЫН ОҚЫТУ ӘДІСТЕРІ
МЕН ФОРМАЛАРЫН ҚҰРАСТЫРУДЫҢ ҒЫЛЫМИ-ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ..........................................................................................................7
1.1 Бастауыш сынып математикасының мазмұны және оны әр сыныпқа
бөліп оқытудың ерекшеліктері..................................................................7
1.2 Оқытуды ұйымдастыру формаларының мәні, мазмұны және
оқыту әдістерінің түрлерін жаңа заман талабына сай ұйымдастыру.......20
2 БАСТАУЫШ СЫНЫПТА ОҚЫТУДЫ ҰЙЫМДАСТЫРУДЫҢ
ТҮРЛІ ФОРМАЛАРЫН, ӘДІСТЕРІН ПАЙДАЛАНУДЫҢ
ӘДІСТЕМЕЛІК НЕГІЗДЕРІ .......................................................................32
2.1 1-2 сыныптарда арифметикалық ұғымдарды оқытудың
кейбір ерекшеліктері мен жолдары............................................................32
2.2 3-4 сыныптарда арифметикалық ұғымдарды оқыту әдістері
мен тәсілдері................................................................................................41
2.3 Оқушылардың білім деңгейлерінің көрсеткіштеріне сипаттама ...........59
ҚОРЫТЫНДЫ...................................................................................62
ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР...............................................65
ҚОСЫМША.......................................................................................68
Жұмыстың көлемі: 68 бет
Бағасы: 8000
Алматы қ., С.Сейфуллин даңғылы 458, кеңсе 211. тел.watsapp: +7707-872-12-61, +7707-872-12-66
Астана қ., Иманова к. 19, «Алматы» БО, 504G кеңсе. тел.watsapp: +7707-872-12-66, +7707-872-12-65, +7707-872-12-68
Қарағанды қ., Ерубаев к. 34, 315 кеңсе. тел:watsapp: +7707-872-12-62, +7707-872-12-66
пошта: kaz-diplom@mail.ru