Магистрлік диссератция
Педагогика, дефектология
Жоғары сынып оқушыларының өздік оқу іс-әрекетін басқаруға болашақ мұғалімнің даярлығын қалыптастырудың психологиялық-педагогикалық шарттары
Кіріспе. 3
І тарау. ЖОҒАРЫ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ӨЗДІК ОҚУ ІС-ӘРЕКЕТІН БАСҚАРУҒА БОЛАШАҚ МҰҒАЛІМНІҢ ДАЯРЛЫҒЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ӘДІСНАМАЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ. 8
1.1. Жоғары сынып оқушыларының өздік оқу іс-әрекетін басқаруға болашақ мұғалімнің даярлығын қалыптастыру психологиялық-педагогикалық проблема 8
1.2 Жоғары сынып оқушыларының өздік оқу іс-әрекетін басқаруға болашақ мұғалімнің даярлығын қалыптастырудың моделі 25
1.3 Жоғары сынып оқушыларының өздік оқу іс-әрекетін басқаруға болашақ мұғалімнің даярлығын қалыптастырудың психологиялық-педагогикалық шарттары 31
II тарау. ЖОҒАРЫ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ӨЗДІК ОҚУ ІС-ӘРЕКЕТІН БАСҚАРУҒА БОЛАШАҚ МҰҒАЛІМНІҢ ДАЯРЛЫҒЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ТӘЖІРИБЕЛІК-ЭКСПЕРИМЕНТТІК ЖҰМЫСЫ. 41
2.1 Жоғары сынып оқушыларының өздік оқу іс-әрекетін басқаруға болашақ мұғалімнің даярлығын қалыптастырудың диагностикасы.. 41
2.2. Жоғары сынып оқушыларының өздік оқу іс-әрекетін басқаруға болашақ мұғалімнің даярлығын қалыптастыру әдістемесінің мазмұны.. 52
2.3 Тәжірибелік-эксперименттік жұмыстың динамикасы мен нәтижелері 63
Қорытынды.. 80
Қолданылған әдебиеттер тізімі 83
Қосымшалар. 86
Жұмыс беті:94
Жұмыс бағасы:25000
Алматы қ., С.Сейфуллин даңғылы 458, кеңсе 211. тел.watsapp: +7707-872-12-61, +7707-872-12-66
Астана қ., Иманова к. 19, «Алматы» БО, 504G кеңсе. тел.watsapp: +7707-872-12-66, +7707-872-12-65, +7707-872-12-68
Қарағанды қ., Ерубаев к. 34, 315 кеңсе. тел:watsapp: +7707-872-12-62, +7707-872-12-66
пошта: kaz-diplom@mail.ru