Курстық жұмыстар
Педагогика, дефектология
Сұранысты зерттеу әдістері
Кіріспе 3
1 Нарықтағы маркетингтік сұраныстың теориялық негіздері 5
1.1 Сұраныстың нарықтағы рөлі мен мәні 5
1.2 Сұраныс түсінігі мен түрлері 7
1.3 Нарықтағы сұраныстың құрылуына әсер ететін факторлар 11
2 Сұранысты зерттеудің әдістемелік негіздері 13
2.1 Сұранысты өлшеу және бағалау функциялары 13
2.2 Сұранысты зерттеудің әдістерін талдау 15
2.3 Сұранысты зерттеу әдістерін дамытуға бағытталған іс-шаралар 18
Қорытынды 23
Қолданылған әдебиеттер тізімі 24
Жұмыс көлемі: 25 бет
Бағасы: 3500 тг
Алматы қ., С.Сейфуллин даңғылы 458, кеңсе 211. тел.watsapp: +7707-872-12-61, +7707-872-12-66
Астана қ., Иманова к. 19, «Алматы» БО, 504G кеңсе. тел.watsapp: +7707-872-12-66, +7707-872-12-65, +7707-872-12-68
Қарағанды қ., Ерубаев к. 34, 315 кеңсе. тел:watsapp: +7707-872-12-62, +7707-872-12-66
пошта: kaz-diplom@mail.ru