Дипломдық жұмыстар
Педагогика, дефектология
Тіл бұзылыстары бар балалардың мектепте оқуға психологиялық даярлық деңгейін анықтау
КІРІСПЕ .....................................................................................................................3
I ТІЛ БҰЗЫЛЫСТАРЫ БАР БАЛАЛАРДЫҢ МЕКТЕПТЕ ОҚУҒА
ДАЯРЛЫҚ МӘСЕЛЕСІНІҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ ........................... 6
1.1 Мектепте оқуға психологиялық дайындық мәселесінің теориялық
тұрғыдан талдануы ........................................................................................6
1.2 III деңгейдегі жалпы тіл кемістігі бар мектеп жасына дейінгі
балалардың ерекшеліктері ............................................................................12
1.3 Тіл кемістіктері бар балаларды мектепте оқуға даярлау........................24
II ЖАЛПЫ ТІЛ КЕМІСТІКТЕРІ БАР БАЛАЛАРДЫҢ МЕКТЕПТЕ
ОҚУҒА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ДАЯРЛЫҒЫН ЭКСПЕРИМЕНТАЛДЫ
ЗЕРТТЕУ .............................................................................................................31
2.1 Мектеп жасына дейінгі жалпы тіл кемістіктері бар балаларды
психологиялық-педагогикалық зерттеу......................................................31
2.2 Жалпы тіл кемістіктері бар балаларды мектепте оқуға түзете-дамыту
жұмыстар арқылы даярлау ..........................................................................39
2.3 Эксперименталды зерттеу жұмысының нәтижелері.................................46
ҚОРЫТЫНДЫ ......................................................................................................56
ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ ........................................................................................58
Жұмыстың көлемі: 70 бет
Бағасы: 8000
Алматы қ., С.Сейфуллин даңғылы 458, кеңсе 211. тел.watsapp: +7707-872-12-61, +7707-872-12-66
Астана қ., Иманова к. 19, «Алматы» БО, 504G кеңсе. тел.watsapp: +7707-872-12-66, +7707-872-12-65, +7707-872-12-68
Қарағанды қ., Ерубаев к. 34, 315 кеңсе. тел:watsapp: +7707-872-12-62, +7707-872-12-66
пошта: kaz-diplom@mail.ru