Дипломдық жұмыстар
Филология, қазақ тілі, әдебиет, іс қағаздарын жүргізу
Фонетико-фонематикалық тіл кемістігі бар балалардың сөйлеу тілін дамытуда ойын мен ойын тәсілдерін қолдану
КІРІСПЕ
1 ФОНЕТИКА-ФОНЕМАТИКАЛЫҚ ТІЛ ДАМЫМАУШЫЛҒЫ БАР МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДА СӨЙЛЕУ ТІЛІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ МӘСЕЛЕЛЕРІ
1.1 Балалардың сөйлеу тілінін қалыптастырудың психологиялық-
педагогикалық аспектілері
1.2 Фонетика-фонематикалық жетіспеушілігі бар балаларда сөйлеу
ерекшеліктері және мінездемесі
1.3 Мектеп жасына дейінгі балаларда фонетика-фонематикалық
жетіпеушілікті түзетуде ойынның рөлі
2 МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДА СӨЙЛЕУ ЖАҒДАЙЫН ТЕКСЕРУ ӘДІСТЕРІ ЖӘНЕ ОНЫ ҰЙЫМДАСТЫРУ
2.1 Мектеп жасына дейінгі балаларда сөйлеудің фонетика –
фонематикалық жетіспеушілігін зерттеу
2.2 Фонетикалық-фонематикалық тіл кемістігі бар жоғары мектеп
жасына дейінгі балалармен топтық жұмыстарда ойынды қолдану ерекшеліктері
2.3 Эксперименталды жұмыстың салыстырмалы нәтижелері
Жұмыстың көлемі: 61 бет
Бағасы: 8000
ҚОРЫТЫНДЫ
ҚОЛДАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ
ҚОСЫМША
Алматы қ., С.Сейфуллин даңғылы 458, кеңсе 211. тел.watsapp: +7707-872-12-61, +7707-872-12-66
Астана қ., Иманова к. 19, «Алматы» БО, 504G кеңсе. тел.watsapp: +7707-872-12-66, +7707-872-12-65, +7707-872-12-68
Қарағанды қ., Ерубаев к. 34, 315 кеңсе. тел:watsapp: +7707-872-12-62, +7707-872-12-66
пошта: kaz-diplom@mail.ru