Дипломдық жұмыстар
Педагогика, дефектология
Қазақстан мектептерінде 12 жылдық білім берудің маңызы мен мүмкіндігі
КІРІСПЕ…………………………………………………………………………
1 БІЛІМ БЕРУ ЖҮЙЕСІНДЕГІ 12 ЖЫЛДЫҚ МЕКТЕПКЕ ӨТУ МӘСЕЛЕСІНІҢ ТЕОРИЯЛЫҚ-ӘДІСНАМАЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
1.1 Қазақстандағы орта білім берудің дамуының ерекшеліктері …………
1.2 12 жылдық білім берудің мақсаты мен міндеттері ……………………
1.3 12 жылдық мектептегі оқытуды іске асырудың үлгісі ………………
2 12 ЖЫЛДЫҚ БІЛІМ БЕРУ ЖҮЙЕСІНЕ КӨШУ – ҚАЗАҚСТАН МЕКТЕБІНІҢ БОЛАШАҒЫ
2.1 12 жылдық мектепке өту экспериментінің жағдайы ……………………
2.2 Мұғалімдерді қайта даярлау мәселелері …………………………………
2.3 Мектепалды даярлықтың маңызы ………………………………………
3 12 ЖЫЛДЫҚ МЕКТЕПКЕ ӨТУ МӘСЕЛЕСІНІҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ-ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
3.1 Мектептегі оқу үрдісін ұйымдастырудың негізгі формасы – сабаққа қойылатын талаптар ………..…………………………………………
3.2 Тәжірибелік-эксперименттік жұмыстардың нәтижелері ………………
ҚОРЫТЫНДЫ……………………………………………………………………
ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ…………………………………
ҚОСЫМША……………………………………………………………………
Жұмыстың көлемі: 69 бет
Бағасы: 7000 тг
Алматы қ., С.Сейфуллин даңғылы 458, кеңсе 211. тел.watsapp: +7707-872-12-61, +7707-872-12-66
Астана қ., Иманова к. 19, «Алматы» БО, 504G кеңсе. тел.watsapp: +7707-872-12-66, +7707-872-12-65, +7707-872-12-68
Қарағанды қ., Ерубаев к. 34, 315 кеңсе. тел:watsapp: +7707-872-12-62, +7707-872-12-66
пошта: kaz-diplom@mail.ru