Image CAPTCHA
Суреттегі мәтінді жазыңыз
     

Дипломдық жұмыстар

Педагогика, дефектология

Қазақстан мектептерінде 12 жылдық білім берудің маңызы мен мүмкіндігі

КІРІСПЕ…………………………………………………………………………

 

1 БІЛІМ БЕРУ ЖҮЙЕСІНДЕГІ 12 ЖЫЛДЫҚ МЕКТЕПКЕ ӨТУ МӘСЕЛЕСІНІҢ ТЕОРИЯЛЫҚ-ӘДІСНАМАЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ

1.1  Қазақстандағы орта білім берудің дамуының ерекшеліктері …………

1.2  12 жылдық білім берудің мақсаты мен міндеттері ……………………

1.3  12 жылдық мектептегі оқытуды іске асырудың үлгісі ………………

 

2  12 ЖЫЛДЫҚ  БІЛІМ БЕРУ ЖҮЙЕСІНЕ КӨШУ – ҚАЗАҚСТАН МЕКТЕБІНІҢ БОЛАШАҒЫ

2.1  12 жылдық мектепке өту экспериментінің жағдайы ……………………

2.2  Мұғалімдерді қайта даярлау мәселелері  …………………………………

2.3  Мектепалды даярлықтың маңызы ………………………………………

 

3  12 ЖЫЛДЫҚ МЕКТЕПКЕ ӨТУ МӘСЕЛЕСІНІҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ-ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ

3.1  Мектептегі оқу үрдісін ұйымдастырудың негізгі формасы – сабаққа қойылатын талаптар ………..…………………………………………

3.2  Тәжірибелік-эксперименттік жұмыстардың нәтижелері ………………

 

ҚОРЫТЫНДЫ……………………………………………………………………

 

ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ…………………………………

 

ҚОСЫМША……………………………………………………………………

 

Жұмыстың көлемі: 69 бет

Бағасы: 7000 тг  

 

Жыл: 
2013