Дипломдық жұмыстар
Кәсіпорын экономикасы, кәсіпорын қаржысы, экономикалық талдау, қаржылық менеджмент
Қызмет саласындағы ұйымдарда стратегиялық сапа менеджментінн дамыту
Кіріспе
1 бөлім Стратегиялық сапа менеджментінің теориялық негіздері
1.1 Стратегиялық сапа түсінігі
1.2 Сапа менеджмент жүйесінің түсінігі
1.3 Қызмет саласындағы ұйымдарда стратегиялық сапа менеджментінің ерекшеліктері
2 бөлім Қазақстан Республикасының қызмет саласындағы ұйымдарда стратегиялық сапа менеджментін ұйымдастыру (Қарағанды Мемлекеттік Университеті мысалында)
2.1 Қазақстан Республикасында стратегиялық сапа менеджментінің қалыптасуы
2.2 Қызмет саласындағы ұйымдарда Стратегиялық сапа менеджментінің ұйымдастырылуы
2.3 «Қарағанды Мемлекеттік Университет» мысалында стратегиялық сапа менеджментінің қалыптасуы және оны тиімді ұйымдастыру
3 бөлім Қазақстан Республикасындағы қызмет саласындағы ұйымдарда стратегиялық сапа менеджментінің даму жолдары
3.1 Қазақстан Республикасының стратегиялық сапа менеджментіне байланысты өзекті мәселелер
3.2 Қызмет саласындағы ұйымдарда стратегиялық сапа менеджментін жетілдіру жолдары
Қорытынды
Қолданылған әдебиеттер тізімі
Жұмыстың көлемі: 43 бет
Бағасы: 20000
Алматы қ., С.Сейфуллин даңғылы 458, кеңсе 211. тел.watsapp: +7707-872-12-61, +7707-872-12-66
Астана қ., Иманова к. 19, «Алматы» БО, 504G кеңсе. тел.watsapp: +7707-872-12-66, +7707-872-12-65, +7707-872-12-68
Қарағанды қ., Ерубаев к. 34, 315 кеңсе. тел:watsapp: +7707-872-12-62, +7707-872-12-66
пошта: kaz-diplom@mail.ru