Дипломдық жұмыстар
Менеджмент, маркетинг, стратегиялық жоспарлау
Жолаушыларды тасымалдау қызметіндегі сапаны жетілдіру жобасын басқару
КІРІСПЕ ..................................................................................................................3
1 ЖОБАЛАРДЫ БАСҚАРУДЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ - ӘДІСТЕМЕЛІК АСПЕКТІЛЕРІ
1.1 Жоба мәні және жобаларды басқару қажеттілігі..........................................6
1.2 Жоба сапасы және оны басқару қағидалары...............................................16
1.3 Cапаны басқару қажеттілігі және сапа менеджменті жүйесі.....................23
2 «ҚАЗАҚСТАН ТЕМІР ЖОЛЫ» ҰЛТТЫҚ КОМПАНИЯСЫ» АКЦИОНЕРЛІК ҚОҒАМЫНДАҒЫ САПАНЫ БАСҚАРУДЫҢ ҚАЗІРГІ ДЕҢГЕЙІН ТАЛДАУ
2.1 «Қазақстан темір жолы» Ұлттық компаниясы» АҚ-ның құрылымы және оның қызметін экономикалық талдау.................................................................31
2.2 Жолаушылар тасымалындағы қызмет көрсетуді басқару.........................51
2.3 Жолаушылар тасымалы қызметінің сапасын басқару жүйесі және мәселелелері ..........................................................................................................59
3 ЖОЛАУШЫЛАРДЫ ТАСЫМАЛДАУ ҚЫЗМЕТІНДЕГІ САПАНЫ ЖЕТІЛДІРУ ЖОБАСЫ ЖӘНЕ ШАРАЛАРЫ
3.1 Теміржол көлігі саласындағы жобаларды басқару ерекшеліктері...........68
3.2 Жолаушыларды тасымалы қызметінің сапасын жетілдіру жобасы.........77
3.3 Жолаушыларды тасымалы қызметінің сапасын жетілдіру шаралары.....85
ҚОРЫТЫНДЫ.......................................................................................................90
ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ.....................................................91
Жұмыстың көлемі: 111 бет
Бағасы: 5000
Алматы қ., С.Сейфуллин даңғылы 458, кеңсе 211. тел.watsapp: +7707-872-12-61, +7707-872-12-66
Астана қ., Иманова к. 19, «Алматы» БО, 504G кеңсе. тел.watsapp: +7707-872-12-66, +7707-872-12-65, +7707-872-12-68
Қарағанды қ., Ерубаев к. 34, 315 кеңсе. тел:watsapp: +7707-872-12-62, +7707-872-12-66
пошта: kaz-diplom@mail.ru