Image CAPTCHA
Суреттегі мәтінді жазыңыз
     

Дипломдық жұмыстар

Менеджмент, маркетинг, стратегиялық жоспарлау

Жолаушыларды тасымалдау қызметіндегі сапаны жетілдіру жобасын басқару

КІРІСПЕ ..................................................................................................................3

1 ЖОБАЛАРДЫ БАСҚАРУДЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ - ӘДІСТЕМЕЛІК АСПЕКТІЛЕРІ

1.1 Жоба мәні және жобаларды басқару қажеттілігі..........................................6
1.2 Жоба сапасы және оны басқару қағидалары...............................................16
1.3 Cапаны басқару қажеттілігі және сапа менеджменті жүйесі.....................23

2 «ҚАЗАҚСТАН ТЕМІР ЖОЛЫ» ҰЛТТЫҚ КОМПАНИЯСЫ» АКЦИОНЕРЛІК ҚОҒАМЫНДАҒЫ САПАНЫ БАСҚАРУДЫҢ ҚАЗІРГІ ДЕҢГЕЙІН ТАЛДАУ

2.1 «Қазақстан темір жолы» Ұлттық компаниясы» АҚ-ның құрылымы және оның қызметін экономикалық талдау.................................................................31
2.2 Жолаушылар тасымалындағы қызмет көрсетуді басқару.........................51
2.3 Жолаушылар тасымалы қызметінің сапасын басқару жүйесі және мәселелелері ..........................................................................................................59

3 ЖОЛАУШЫЛАРДЫ ТАСЫМАЛДАУ ҚЫЗМЕТІНДЕГІ САПАНЫ ЖЕТІЛДІРУ ЖОБАСЫ ЖӘНЕ ШАРАЛАРЫ

3.1 Теміржол көлігі саласындағы жобаларды басқару ерекшеліктері...........68
3.2 Жолаушыларды тасымалы қызметінің сапасын жетілдіру жобасы.........77
3.3 Жолаушыларды тасымалы қызметінің сапасын жетілдіру шаралары.....85

ҚОРЫТЫНДЫ.......................................................................................................90

ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ.....................................................91

Жұмыстың көлемі: 111 бет
Бағасы: 5000

Жыл: 
2010