Image CAPTCHA
Суреттегі мәтінді жазыңыз
     

Дипломдық жұмыстар

Менеджмент, маркетинг, стратегиялық жоспарлау

Коммерциялық банктің сервистік қызметін жетілдіру («Қазақстандағы Қытай Банкі» АҚ мысалында)

 

КІРІСПЕ                                                                                                                    4

1 ТАРАУ. КОММЕРЦИЯЛЫҚ БАНКТЕГІ СЕРВИСТІҢ ДАМУЫНЫҢ

ТЕОРЕТИКАЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ                                                                         

1.1. Банктегі сервисті ұйымдастыру қызыметтерінің бағыттары                        8

1.2. Банктік қызмет сферасындағы коммерциялық сервисті қалыптастыру     17

2 ТАРАУ. «ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ ҚЫТАЙ БАНКІ» АҚ ЕБ-нің КОММЕРЦИЯЛЫҚ ҚЫЗМЕТІН ТАЛДАУ

2.1 «Қазақстандағы Қытай Банкі» АҚ ЕБ-нің қызметіне қаржы-экономикалық  талдау  26

2.2 «Қазақстандағы Қытай Банкі» АҚ ЕБ-нің қызметіне маркетингтік зерттеу             43

3 ТАРАУ «ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ ҚЫТАЙ БАНКІ» АҚ ЕБ-нің СЕРВИСТІК ҚЫЗМЕТІН ЖЕТІЛДІРУ БАҒЫТТАРЫ

3.1 «Қазақстандағы Қытай Банкі» АҚ ЕБ-нің сервистік қызметін арттыру  56  

3.2 «Қазақстандағы Қытай Банкі» АҚ ЕБ-дегі коммерциялық сервистің   стратегиясы 60

ҚОРЫТЫНДЫ                                                                                                      74

ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР                                                                 77

ҚОСЫМШАЛАР

 

жұмыс көлемі 77 бет

бағасы 5000 тг

Жыл: 
2010