Дипломдық жұмыстар
Менеджмент, маркетинг, стратегиялық жоспарлау
Коммерциялық банктің сервистік қызметін жетілдіру («Қазақстандағы Қытай Банкі» АҚ мысалында)
КІРІСПЕ 4
1 ТАРАУ. КОММЕРЦИЯЛЫҚ БАНКТЕГІ СЕРВИСТІҢ ДАМУЫНЫҢ
ТЕОРЕТИКАЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
1.1. Банктегі сервисті ұйымдастыру қызыметтерінің бағыттары 8
1.2. Банктік қызмет сферасындағы коммерциялық сервисті қалыптастыру 17
2 ТАРАУ. «ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ ҚЫТАЙ БАНКІ» АҚ ЕБ-нің КОММЕРЦИЯЛЫҚ ҚЫЗМЕТІН ТАЛДАУ
2.1 «Қазақстандағы Қытай Банкі» АҚ ЕБ-нің қызметіне қаржы-экономикалық талдау 26
2.2 «Қазақстандағы Қытай Банкі» АҚ ЕБ-нің қызметіне маркетингтік зерттеу 43
3 ТАРАУ «ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ ҚЫТАЙ БАНКІ» АҚ ЕБ-нің СЕРВИСТІК ҚЫЗМЕТІН ЖЕТІЛДІРУ БАҒЫТТАРЫ
3.1 «Қазақстандағы Қытай Банкі» АҚ ЕБ-нің сервистік қызметін арттыру 56
3.2 «Қазақстандағы Қытай Банкі» АҚ ЕБ-дегі коммерциялық сервистің стратегиясы 60
ҚОРЫТЫНДЫ 74
ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР 77
ҚОСЫМШАЛАР
жұмыс көлемі 77 бет
бағасы 5000 тг
Алматы қ., С.Сейфуллин даңғылы 458, кеңсе 211. тел.watsapp: +7707-872-12-61, +7707-872-12-66
Астана қ., Иманова к. 19, «Алматы» БО, 504G кеңсе. тел.watsapp: +7707-872-12-66, +7707-872-12-65, +7707-872-12-68
Қарағанды қ., Ерубаев к. 34, 315 кеңсе. тел:watsapp: +7707-872-12-62, +7707-872-12-66
пошта: kaz-diplom@mail.ru