Image CAPTCHA
Суреттегі мәтінді жазыңыз
     

Дипломдық жұмыстар

Менеджмент, маркетинг, стратегиялық жоспарлау

Компанияның жарнамалық қызметін басқару

КІРІСПЕ.............................................................................................................. 4

 

1 ЖАРНАМАЛЫҚ ҚЫЗМЕТТІ ҰЙЫМДАСТЫРУДЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ............................................................................................................................. 6

1.1 Жарнамалық қызметтің мәні, міндеті мен рөлі............................................ 6

1.2 Жарнама құралдарының қысқаша сипаттамасы мен топтастырылуы..... 12

1.3 Жарнама қызметін басқарудың шетелдік тәжірибесі................................ 18

 

2 "Р AND G" ЖШС ЖАРНАМА ҚЫЗМЕТІН ТАЛДАУ................................ 22

2.1 "Р and G" ЖШС экономикалық, қаржылық жағдайын талдау................. 22

2.2 "Р and G" тұтынушылары мен бәсекелестері, жарнама қызметіндегі мәселелерді талдау................................................................................................................ 31

2.3 "Р and G" ЖШС жарнама қызметін басқару тиімділігі............................. 40

 

3 ЖАРНАМА ҚЫЗМЕТІН БАСҚАРУДЫ ЖЕТІЛДІРУ ЖОЛДАРЫ............ 46

3.1 "Р and G" ЖШС жарнама қызметін жоспарлау........................................ 46

3.2 Жарнама қызметін жетілдіру бойынша ұсыныстар.................................. 53

 

ҚОРЫТЫНДЫ.................................................................................................. 56

 

ҚОЛДАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ....................................................... 58

 

ҚОСЫМШАЛАР.............................................................................................. 60

 

Бет саны: 62

Бағасы: 22000 тг

Жыл: 
2016