Дипломдық жұмыстар
Менеджмент, маркетинг, стратегиялық жоспарлау
Компанияның жарнамалық қызметін басқару
КІРІСПЕ.............................................................................................................. 4
1 ЖАРНАМАЛЫҚ ҚЫЗМЕТТІ ҰЙЫМДАСТЫРУДЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ............................................................................................................................. 6
1.1 Жарнамалық қызметтің мәні, міндеті мен рөлі............................................ 6
1.2 Жарнама құралдарының қысқаша сипаттамасы мен топтастырылуы..... 12
1.3 Жарнама қызметін басқарудың шетелдік тәжірибесі................................ 18
2 "Р AND G" ЖШС ЖАРНАМА ҚЫЗМЕТІН ТАЛДАУ................................ 22
2.1 "Р and G" ЖШС экономикалық, қаржылық жағдайын талдау................. 22
2.2 "Р and G" тұтынушылары мен бәсекелестері, жарнама қызметіндегі мәселелерді талдау................................................................................................................ 31
2.3 "Р and G" ЖШС жарнама қызметін басқару тиімділігі............................. 40
3 ЖАРНАМА ҚЫЗМЕТІН БАСҚАРУДЫ ЖЕТІЛДІРУ ЖОЛДАРЫ............ 46
3.1 "Р and G" ЖШС жарнама қызметін жоспарлау........................................ 46
3.2 Жарнама қызметін жетілдіру бойынша ұсыныстар.................................. 53
ҚОРЫТЫНДЫ.................................................................................................. 56
ҚОЛДАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ....................................................... 58
ҚОСЫМШАЛАР.............................................................................................. 60
Бет саны: 62
Бағасы: 22000 тг
Алматы қ., С.Сейфуллин даңғылы 458, кеңсе 211. тел.watsapp: +7707-872-12-61, +7707-872-12-66
Астана қ., Иманова к. 19, «Алматы» БО, 504G кеңсе. тел.watsapp: +7707-872-12-66, +7707-872-12-65, +7707-872-12-68
Қарағанды қ., Ерубаев к. 34, 315 кеңсе. тел:watsapp: +7707-872-12-62, +7707-872-12-66
пошта: kaz-diplom@mail.ru