Дипломдық жұмыстар
Менеджмент, маркетинг, стратегиялық жоспарлау
Кәсіпорынның маркетингтік технологиясын бағалау
КІРІСПЕ....................................................................................................................3
І. БӨЛШЕК САУДАДАҒЫ МАРКЕТИНГ ТЕХНОЛОГИЯЛАР.......................5
1.1 Бөлшек сауда айналымының экономикалық мазмұны..................................5
1.2 Бөлшек сауда кәсіпорындарының түрлері....................................................17
1.3 Тауардың өмірлік циклі.................................................................................19
1.4 Тауар белгісі және брендинг..........................................................................25
II. БӨЛШЕК САУДА МЫСАЛЫНДА ЖШС «РАМСТОР КАЗАХСТАН» КОМПАНИЯСЫНЫҢ ТАУАР САЯСАТЫН ТАЛДАУ...................................35
2.1 ЖШС «Рамстор Казахстан» жалпы сипаттамасы.......................................35
2.2 ЖШС «Рамстор Казахстан» қызметі мен тауар саясаты.............................39
III. ЖШС «РАМСТОР КАЗАХСТАН» КОМПАНИЯСЫНЫҢ МАРКЕТИНГ ТЕХНОЛОГИЯСЫН ДАМЫТУ..........................................................................53
3.1 Тауар ассортиментін жетілдіру......................................................................53
3.2 ЖШС «Рамстор Казахстан» компаниясының тауар саясаты жетілдіру жөніндегі ұсыныстар...........................................................................................58
ҚОРЫТЫНДЫ.......................................................................................................59
ҚОЛДАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР........................................................................62
ҚОСЫМША
Жұмыстың көлемі: 62 бет
Бағасы: 5000
Алматы қ., С.Сейфуллин даңғылы 458, кеңсе 211. тел.watsapp: +7707-872-12-61, +7707-872-12-66
Астана қ., Иманова к. 19, «Алматы» БО, 504G кеңсе. тел.watsapp: +7707-872-12-66, +7707-872-12-65, +7707-872-12-68
Қарағанды қ., Ерубаев к. 34, 315 кеңсе. тел:watsapp: +7707-872-12-62, +7707-872-12-66
пошта: kaz-diplom@mail.ru