Image CAPTCHA
Суреттегі мәтінді жазыңыз
     

Дипломдық жұмыстар

Менеджмент, маркетинг, стратегиялық жоспарлау

Маркетингтік әлеует аймақтың әлеуметтік-экономикалық даму факторы

КІРІСПЕ.............................................................................................................. 4

 

1 МАРКЕТИНГТІК ӘЛЕУЕТТІҢ АЙМАҚТЫҢ ӘЛЕУМЕТТІК-ЭКОНОМИКАЛЫҚ ДАМУЫНА ӘСЕРІНІҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ......................................... 6

1.1 Маркетингтік әлеует түсінігі және оның аймақтың әлеуметтік экономикалық дамуындағы ролі................................................................................................ 6

1.2 Аймақтың әлеуметтік экономикалық дамуының ерекшеліктері және көрсеткіштері........................................................................................................................... 11

1.3 Маркетингтік әлеуеттің аймақтың әлеуметтік-экономикалық дамуына әсерін зерттеудің әдістемелік негіздері....................................................................... 18

 

2 МАРКЕТИНГТІК ӘЛЕУЕТТІҢ АЙМАҚТЫҢ ӘЛЕУМЕТТІК-ЭКОНОМИКАЛЫҚ ДАМУЫНА ӘСЕРІН ЗЕРТТЕУ....................................................................... 23

2.1 Қазақстан Республикасының аймақтарының әлеуметтік-экономикалық даму көрсеткіштерін талдау...................................................................................... 23

2.2 Қарағанды облысының әлеуметтік-экономикалық дамуын зерделеу...... 34

2.3 Аймақтың әлеуметтік – экономикалық дамуына маркетингтік әлеуеттің әсерін талдау................................................................................................................ 49

 

3 МАРКЕТИНГТІК ӘЛЕУЕТТІҢ АЙМАҚТЫҢ ӘЛЕУМЕТТІК-ЭКОНОМИКАЛЫҚ ДАМУЫНА ӘСЕРІН ЖЕТІЛДІРУ БАҒЫТТАРЫ.......................................... 56

3.1 Аймақтардың маркетингтік әлеуетінін әлеуметтік-экономикалық дамуына тигізетін әсерінің шетелдік тәжірибесі............................................................................. 56

3.2 Қарағанды облысының әлеуметтік-экономикалық дамуына маркетингтік әлеуетінің әсерін арттыру жолдары................................................................. 60

 

ҚОРЫТЫНДЫ.................................................................................................. 69

 

ҚОЛДАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ       72

 

Бет саны: 72

Бағасы: 22000 тг

Жыл: 
2016