Дипломдық жұмыстар
Менеджмент, маркетинг, стратегиялық жоспарлау
: Мейрамхана бизнесі кәсіпорындарында маркетингтік қызметті ұйымдастыру
Кіріспе |
|
1 Мейрамхана бизнесі кәсіпорындарының маркетингтік қызметінің теориялық негіздері |
1.1 Кәсіпорындағы маркетингтік қызметтің принциптері, функциялары және міндеттері |
1.2 Мейрамхана бизнесінде маркетингті ұйымдастыру ерекшеліктері |
1.3 Кәсіпорындарда маркетингтік қызметті ұйымдастырудағы шетел тәжірибесі |
|
2 «Grand Praga» мейрамханасының маркетингтік қызметін талдау |
2.1 «Grand Praga» мейрамханасының ұйымдық-экономикалық сипаттамасы |
2.2 Мейрамхананың маркетингтік қызметінің ұйымдастырылуы ерекшеліктері |
2.3 «Grand Praga» мейрамханасының маркетингтік қызметіне талдау жүргізу және мәселелерін анықтау |
|
3 «Grand Praga» мейрамханасының маркетингтік қызметін жетілдіру бойынша ұсыныстар |
3.1 Маркетингтік және жарнамалық қызметті жоспарлау арқылы мейрамхананың әлеуетін дамыту |
3.2 Мейрамхананың маркетингтік қызметінің тиімділігін арттыру жолдары |
|
Қорытынды |
Жұмыс беті:56
Жұмыс бағасы:20000
Алматы қ., С.Сейфуллин даңғылы 458, кеңсе 211. тел.watsapp: +7707-872-12-61, +7707-872-12-66
Астана қ., Иманова к. 19, «Алматы» БО, 504G кеңсе. тел.watsapp: +7707-872-12-66, +7707-872-12-65, +7707-872-12-68
Қарағанды қ., Ерубаев к. 34, 315 кеңсе. тел:watsapp: +7707-872-12-62, +7707-872-12-66
пошта: kaz-diplom@mail.ru