Image CAPTCHA
Суреттегі мәтінді жазыңыз
     

Дипломдық жұмыстар

Менеджмент, маркетинг, стратегиялық жоспарлау

Телекоммуникациялық қызметтердің пакеттік өнімін нарыққа шығару үрдісін ұйымдық-әдістемелік қамтамасыз ету

ҚЫСҚАРТЫЛҒАН СӨЗДЕР ТІЗІМІ 5
КІРІСПЕ 6
1 ҰЛТТЫҚ ЭКОНОМИКАНЫҢ ДАМУЫНДАҒЫ ТЕЛЕКОММУНИКАЦИЯЛЫҚ ҚЫЗМЕТ КӨРСЕТУ САЛАСЫН БАСҚАРУДЫҢ РӨЛІ МЕН МАҢЫЗЫН ЗЕРТТЕУ 91.1 Телекоммуникациялық қызмет мәні мен маңызы 91.2 Телекоммуникациялық қызметтердің пакеттік өнімінің Ұлттық экономикадағы орны 181.3 Телекоммуникациялық қызмет нарығындағы ұйымдық-әдістемелік қаматасыз ету жолдары 28
2 ТЕЛЕКОММУНИКАЦИЯЛЫҚ ҚЫЗМЕТТЕРДІҢ ПАКЕТТІК ӨНІМІН НАРЫҚҚА ШЫҒАРУ ҮРДІСІН ТАЛДАУ («ҚАЗАҚТЕЛЕКОМ» АҚ МЫСАЛЫНДА) 392.1 «Қазақтелеком» АҚ ұлттық компаниясының қызметін және экономкалық көрсеткіштерін талдау 392.2 «Қазақтелеком» АҚ қызметінің тиімділігін бағалау 472.3 «Қазақтелеком» акционерлік қоғамының пакеттік өнімін талдау 62
3 ТЕЛЕКОММУНИКАЦИЯ САЛАСЫНЫҢ ҚЫЗМЕТІН БАСҚАРУДЫ ЖЕТІЛДІРУ 803.1 Телекоммуникациялық қызметті ұйымдастыруды оңтайландыру 803.2 Пакеттік өнімді нарыққа шығару үрдісін қамтамасыз ету жолдары 84
ҚОРЫТЫНДЫ 93
ҚОЛДАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ: 96

Жұмыстың көлемі: 96 бет
Бағасы: 20000

Жыл: 
2014