Image CAPTCHA
Суреттегі мәтінді жазыңыз
     

Дипломдық жұмыстар

Менеджмент, маркетинг, стратегиялық жоспарлау

Туризмдегі электронды коммерцияны дамыту жолдары

Кіріспе             3

I ИНТЕРНЕТ КОММЕРЦИЯ        5

1.1 Электрондық коммерция түсінігі және оның категориялары              5

1.2 Коммерцияны қамтамасыздандыратын интернет желілері   9

1.3 Трансакциялар қауіпсіздігi    16

1.4 Интернет нарығындағы ақпараттық ресурстар   20

II ИНТЕРНЕТТЕГІ ТУРИЗМ БИЗНЕСІ       40

2.1 Туристік бизнес ресурстары және туристік фирмалар өкілдігі         40

2.2 Туристік интернет-жарнама  46

2.3 Туристік бизнестегі сақтандыру, қаржылық, заңдық, білім беру және кеңестік қамтамасыз ету               65

III ТУРИЗМДЕГІ ЭЛЕКТРОНДЫ КОММЕРЦИЯНЫ ДАМЫТУ ЖОЛДАРЫ      76

3.1 Қазақстан Республикасында  электрондық коммерцияны дамыту тәсілдері     76

 

3.2 Туризмде Worldspan жүйесін қолдану тиімділігі мен оның электрондық коммерцияны дамытудағы рөлі             85

 

Қорытынды              88

 

Пайданылған әдебиеттер   90

 

Жұмыстың көлемі: 89 бет

Бағасы: 7000 тг

 

Жыл: 
2014