Дипломдық жұмыстар
Менеджмент, маркетинг, стратегиялық жоспарлау
Фирманың стратегиялық бағыттарын жетлдіру және басқару
КІРІСПЕ........................................................................................................................3
1 ФИРМА СТРАТЕГИЯСЫ ЖӘНЕ ОНЫҢ БӘСЕКЕГЕ ҚАБІЛЕТТІЛІГІНІҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ.....................................................6
1.1 Фирманың экономикалық стратегиясы және оның түрлері.............................6
1.2 Кәсіпорынныңың бәсекеге қабілеттілігінің мазмұны.....................................13
1.3 Тауар стратегиясы және бәсекеге қабілеттілігін басқару әдістері.................16
2 «АЛАЙ» ЖШС-ТІҢ БАСҚАРУ ҚЫЗМЕТТІН ТАЛДАУ.............................30
2.1 “Алай” жарнамалық агенттігінің мақсаты, сипаты мен міндеттері...............30
2.2 ”Алай” ЖШС-нің жарнамалық кампанияның тиімділігін бағалау ...............34
2.3 Жарнамалық агенттіктің көрсететін қызмет түрлерін талдау........................44
3 ФИРМАНЫҢ СТРАТЕГИЯЛЫҚ БАҒЫТТАРЫН ЖЕТІЛДІРУ ЖӘНЕ БӘСЕКЕГЕ ҚАБІЛЕТТРІЛІГІН ЖОҒАРЫЛАТУ ЖОЛДАРЫ............................49
3.1 Жарнамалық агенттіктің маркетингтік іс-әрекетін және бәсекелестігінің тиімділігін жоғарылату жолдары............................................................................49
3.2 Өнімнің бәсекеге қабілеттлігін анықтауда кәсіпорынның баға саясатын жетілдіру...................................................................................................................54
ҚОРЫТЫНДЫ........................................................................................................59
ҚОЛДАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ............................................................62
жұмыс көлемі 63 бет
бағасы 5000 тг
Алматы қ., С.Сейфуллин даңғылы 458, кеңсе 211. тел.watsapp: +7707-872-12-61, +7707-872-12-66
Астана қ., Иманова к. 19, «Алматы» БО, 504G кеңсе. тел.watsapp: +7707-872-12-66, +7707-872-12-65, +7707-872-12-68
Қарағанды қ., Ерубаев к. 34, 315 кеңсе. тел:watsapp: +7707-872-12-62, +7707-872-12-66
пошта: kaz-diplom@mail.ru