Image CAPTCHA
Суреттегі мәтінді жазыңыз
     

Дипломдық жұмыстар

Менеджмент, маркетинг, стратегиялық жоспарлау

Фирманың стратегиялық бағыттарын жетлдіру және басқару

 

КІРІСПЕ........................................................................................................................3

1  ФИРМА    СТРАТЕГИЯСЫ   ЖӘНЕ  ОНЫҢ  БӘСЕКЕГЕ   ҚАБІЛЕТТІЛІГІНІҢ ТЕОРИЯЛЫҚ  НЕГІЗДЕРІ.....................................................6

1.1 Фирманың  экономикалық стратегиясы және оның түрлері.............................6

1.2 Кәсіпорынныңың бәсекеге қабілеттілігінің мазмұны.....................................13

1.3 Тауар стратегиясы және бәсекеге қабілеттілігін басқару әдістері.................16                              

2    «АЛАЙ» ЖШС-ТІҢ  БАСҚАРУ  ҚЫЗМЕТТІН ТАЛДАУ.............................30

2.1 “Алай” жарнамалық агенттігінің мақсаты, сипаты мен міндеттері...............30 

2.2 ”Алай” ЖШС-нің жарнамалық кампанияның тиімділігін бағалау ...............34

2.3 Жарнамалық агенттіктің көрсететін қызмет түрлерін талдау........................44                       

3  ФИРМАНЫҢ СТРАТЕГИЯЛЫҚ БАҒЫТТАРЫН ЖЕТІЛДІРУ ЖӘНЕ БӘСЕКЕГЕ ҚАБІЛЕТТРІЛІГІН ЖОҒАРЫЛАТУ ЖОЛДАРЫ............................49

3.1 Жарнамалық агенттіктің маркетингтік іс-әрекетін және бәсекелестігінің тиімділігін жоғарылату жолдары............................................................................49

3.2 Өнімнің бәсекеге қабілеттлігін анықтауда кәсіпорынның баға саясатын жетілдіру...................................................................................................................54                                                                                                                

ҚОРЫТЫНДЫ........................................................................................................59

ҚОЛДАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ............................................................62

 

жұмыс көлемі 63 бет

бағасы 5000 тг

Жыл: 
2012