Дипломдық жұмыстар
Менеджмент, маркетинг, стратегиялық жоспарлау
Қазақстан Республикасындағы мұнай саласында маркетингті қолдану
Кіріспе..........................................................................................................................5
1 тарау. Өнеркәсіп маркетингінің қалыптасуы мен дамуының теориялық аспектілері...................................................................................................................7
1.1 Өнеркәсіп маркетингінің мәні..............................................................................7
1.2 Өнеркәсіп саласында маркетингтің ерекшеліктері.................................18
2 тарау. Қазақстан Республикасындағы мұнай саласында маркетингті қолданудың қазіргі жағдайы…………………………………………………….26
2.1 Қазақстан Республикасының мұнай саласының қазіргі даму жағдайы.........26
2.2 Қазақстан Республикасының мұнай саласының маркетингтік іс-әрекетін талдау («ҚазМұнайГаз» АҚ-ның мысалында) 32
3 тарау. Қазақстан Республикасының мұнай саласындағы маркетингтің даму келешегі…………………………...50
3.1. Қазақстан Республикасының мұнай саласының бәсекеге қабілеттілік деңгейін көтеруде маркетингтің алатын орны....................................................50
3.2. Қазақстан Республикасының мұнай саласындағы кластерлік технологиядағы маркетингтің рөлі………....54
Қорытынды..............................................................................................................59
Қолданылған әдебиеттер тізімі.............................................................................61
Жұмыстың көлемі: 60 бет
Бағасы: 5000
Алматы қ., С.Сейфуллин даңғылы 458, кеңсе 211. тел.watsapp: +7707-872-12-61, +7707-872-12-66
Астана қ., Иманова к. 19, «Алматы» БО, 504G кеңсе. тел.watsapp: +7707-872-12-66, +7707-872-12-65, +7707-872-12-68
Қарағанды қ., Ерубаев к. 34, 315 кеңсе. тел:watsapp: +7707-872-12-62, +7707-872-12-66
пошта: kaz-diplom@mail.ru